Frida: När det brinner i huvudet!

Hej!

I dag har jag haft en alldeles utmärkt dag med sovmorgon och träning på Helex. Det var mycket skönt att jag orkade pallra mig iväg till Helex för jag har kommit av mig lite när det gäller träningen. Jag har drabbats av det vanliga fenomenet: "jag har ju varit sjuk så jag måste ta det lite lugnt, så nu glömmer vi det här med träningen" Men nu har jag gett mig fan på att jag ska bli lika duktig igen. Jajjamen! Vem är det som ska vara snyggast på stranden till sommaren? Jo JAG!!

 

Ungefär så här kommer jag att se ut om så där en 5 månader...fast lite snyggare så klart :-P


Hur som helst så har dagen flytit på och jag har i vanlig ordning plockat och städat här hemma. Jag har även hunnit sitta i soffan och glo på tv. Jag har kommit på mig själv med att följa Beverly hills 90210. Men vad är det jag håller på med? Det värsta är inte att jag tittar på skiten...utan att jag börjar tycka att det faktiskt är ganska spännande att följa alla urdumma intriger. Jag har till och med börjat njuta lite smått av den överpräktiga stämningen. Nu får jag ta o skärpa mig innan hjärnan börjar mögla.

Till sist vill jag tipsa om http://avreagera.se/ Det är en sida där du kan vräka ur dig allt som gör dig förbannad helt anonymt. Inget är otillåtet och du får hata och vara förbannad hur mycket du vill utan att det går ut över nån stackare i din närhet. Dessutom är det ganska så kul att sitta och läsa vad som får det att brinna i huvudet på andra.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är redan snyggast ;)

2010-12-03 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0