Michaela: Afraid to turn on the lights....

Ja då sitter jag här och förbereder mig för en grym måndagsträning, ska bli nice det, har sovit till 14 för att jag ska åka iväg efter träningen och jobba natt, ramlade in 4 arbetspass till denna månad vilket resulterar i en halvtaskig ekonomi i januari men dock så pass att jag slipper bli hemlös... *glädjeskutt* jag älskar ju min nya lya, äntligen första gången som jag känner mig HEMMA hos mig själv...

Nedräkning pågår, 4dagar kvar, sen åker Jag och Syrran till Stockholm =) weeeiiiiiii, 08 far Ybuss med oss på fredag, ska bli så UNDERBART!!! *längtar som en tok* Globen here we come! Men först ska vi vandra runt lite på stan och kanske möta Moster Lotta i City innan vi drar till hotellet och gör oss redo för en helkväll...

Dåligt gulligt i helgen då när jag jobbade, jag var ju ledsen i hjärtat för att Olle åkte ur Idol, men så komme rjag på morgonen och ska öppna mitt skåp, då sitter det en hjärtformad bild på Olle på mitt skåp, naaaaaaw, gulliga Ulrika Limmerdal hade varit i farten med och tröstat mig, det gillas väldigt mycket!!! Bra arbetskamrater man har liksom <3

Nej ha en bra start på veckan, nu får jag ta och skynda mig lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0