Michaela: En natt med mig kan du aldrig få....

Visst är det asjobbigt när man inte kan gå ut på krogen utan att behöva sjunga:

" Kvart över tolv, ändå så står du kvar, hela kvällen har jag svarat dig ett och samma svar, jag har svarat nej om och om och säger det igen, jag är inte intresserad av att gå med dig hem, en natt med mig kan du aldrig få, det du ser som enkelt ger jag mig inte på, hur många gånger krävs för att få dig att förstå att en natt med mig kan du aldrig få?..."

Livet är hårt!!! *tjuter av skratt*

Nu kör jag lite "Shake what you´re Mama gave you", njuter av tanken att Jag och Syrran ska dra till Stockholm imorgon bitti...weeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ska snart bege mig till Syrran och ha en heldag med henne, inte ofta det händer ens så det ser jag fram emot, har packat ner det mesta och kom på att det vore en bra idé att packa ner biljetterna till Idol finalen, kan ju vara nödvändigt om vi inte vill stå på utsidan...

Nej nu har jag inte tid eller ro för att blogga, jag är i min egen lilla spralliga bubbla som jag ska bjuda in Syrran min i =), dags att leka Michaela Cut Cut Magnusson ikväll också, aj, ska försöka att inte skada mig själv, kommer sakna Mr Helex men vi gör nog bra att vara ifrån varandra några dagar, kommer bli en höjdare att komma hem efter att ha fått sakna lite... :D

Ha en awesome helg!
I know we will <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0