Michaela: Tu Amor Me Hace Bien

Saknar Salsan så otroligt mycket, jag måste börja igen, älskar verkligen det, dansa hemma är inget mot för att vara på en salsakurs eller salsafest, GLÄDJE på hög nivå.... vill ha dessa nästa gång jag dansar Salsa ;P



Marc Anthony gör många bra låtar som jag gillar...
Då fastnat för "Tu Amor Me Hace Bien", så skön, önskar bara att jag förstod vart enda ord men så bra är inte min spanska längre, språk måste man underhålla för att ha kvar det... en annan skön låt är "Volando Entre Tus Brazos".

Jag och Syrran vill komma iväg till STOCKHOLM NU, toklängtar, intensivt kommer det bli, men ack så skoj ;P På torsdag ska vi ha en heldag tillsammans, med SPA, Peppning, prat och skratt, sen upp med tuppen, bussen går ju 8 från stan, och är framme 12:40 då vi ska träffa Lotta och Gunnar, kärleksparet, dra en vända på stan och ta en fika, sen drar Jag och Nazlie till Park Inn Hammarby Sjöstad och checkar in...sen är det bara förbereda sig för Idol finalen i Globen, hur sjutton Jag och Syrran, två norrländska fjolltoffsar ska hitta i storstaden blir ett äventyr i sig, har en känsla av att mycket kommer gå på tok..hahahaha

Sist Jag och Syrran var i Stockholm tillsammans <3

Såg nyss Stolthet och fördom, men snälla kan ni inte slänga in mig i en sån film, älskar den känslan som såna filmer ger, kärleken framställs på ett helt annat sätt and I like it, inte massa Hollywood dravel..jag säger ju bara Mr Darcy ;) dock skulle jag vara helt malplacerad i en sån film eller ja vilken film som helst egentligen, möjligt vara med i nån udda dokumentär kanske.... har svårt att se mig själv strosa runt i en film som Stolthet och Fördom men om jag fick välja är det där jag skulle vilja vara =)

Nu ska jag fixa mina garderober...

God kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0