Frida: Afterwork

The day after...

I dag skulle jag vekligen behöva en sån här...



och...



och...



Kvällen igår var helt fantastisk :) Jag och Michaela hade dragit ihop en liten afterwork som började med god mat, öl och vin och slutade med kareoke och luftgitarr. Det kunde inte ha blivit mer lyckat.

Men hur ser man ut idag? Hur låter man? Påsar och mörka ringar under ögonen, hyn ser ut som på en vampyr och rösten låter som en gammal kråka. Uj uj uj...hur ska jag hinna styra upp det här till ikväll? För ikväll är det party som gäller igen. Pernilla underbaraste Lillbåsk fyller år och jag känner på mig att det kommer att bli ett party av toppklass :D Hoppas bara att jag har nog med smink för att täcka över gårdagens bravader. Just nu känns det som att det bara är murbruk eller en tjock oljebaserad utomhusfärg som skulle klara jobbet.

Men trots att jag ser ut som 7 svåra år idag så mår jag prima :) Det är tur för mig att humöret inte sitter i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0