Frida: En dag bland alla andra.

Nu kan jag äntligen prata igen och öronen värker inte. Det är bara magen som lever fan! Idag har jag jobbat och varit på toaletten...jobbat lite till...toalätt. Slutat jobbet, tagit risken att promenera hem. Hemma..Toaletten. Magen är galen! Men det får den vara för jag mår toppen, bortsätt från lite trötthet.

Jag tror att mitt toppenhumör beror på att jag kan prata igen. Det är inte nyttigt för mig att va tyst. Först blir jag frustrerad över att jag har så mycket att säga som jag inte kan få fram. Sen så tror jag att prat har en stor inverkan på mitt humör. Så länge jag får surra på och tycka och tänka så mycket jag vill så mår jag riktigt bra. Jag känner mig starkare när jag får prata och diskutera. Om jag skulle bli stum så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Nu tänker jag spendera resten av kvällen i soffan tror jag, med en stor kopp varm oboy med vispgrädde!




Oh! Det får jag ju inte glömma. Idag stod det klart att man har lyckats skapa antimateria i kärnfysiklaboratoriet Cern i Schweiz. Man hoppas att detta kommer att leda till mer fakta om universums födelse och död. Spännande :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0