Michaela: Bor blottaren numera i min källare?

Idag kommer jag bombardera er med frågor, funderingar och slutsatser, dags för att rensa min hjärna, storstädning pågår... är ni redo? för håll i hatten nu kommer det....

Bor den berömda blottaren numera i vår källare?, någon smyger omkring i trappen och källaren om nätterna, någon sover på gamla madrasser i lilla skyddsrummet i källaren...Vem? Vilka?

 har blottaren insett att det är vinter och iskallt ute så han greppar att det är ingen idé att visa snorren förens kanske till våren? Liten snorre kanske inte är så mycket att visa folk med...

eller kan det vara en terroristgrupp nere i källaren? lite lur på det med tanke på fågelattacken nere i tvättstugan, grannen går ner för att börja tvätta men inser till sin fulla förvåning att någon måste slaktat en höna i tvättmaskinen eller åtminstone tvättat den, för det var fjädrar överallt.. kan det vara en terrorattack?
Eller kan det vara någon okunnig som helt enkelt tvättat en gammal dunkudde som sprack i tvättmaskin?

JA
säg mig, hur ska jag veta....

Varför är Olle Hedberg i Idol så underbart fin och perfekt på alla vis för, för att jag ska få drömma mig bort en liten stund? Han kommer så vinna IDOL och jag kommer njuta för jag ska se det LIVE....
Varför är Andreas Carlsson så het för?, orättvist att tända eldar hos så många kvinnor men inte släcka dem...
Om jag inte hade moral skulle jag lätt betala för att ligga med Andreas Carlsson och Olle Hedberg...

Varför lär jag mig att INTE använda dåliga rakhyvlar? nu är jag Michaela "Cut Cut" Magnusson, jättefint och svider gör det också... vaxning är det enda rätta.. varför fattar inte min dumma hjärna det liksom? Jag glömmer köpa vax och tar nån gammal rakhyvel som jag säkert köpte på ÖoB, ett storpack för 29:90kr, gjord för att skada... Terminatorhyvlar...

Varför fick jag inte fina och raka tår? jag har sett att andra har såna, inte alla men många, varför tillhör jag skaran kroktår? ställde jag mig i fel kö? Föddes jag in i släkten fultår? är det nån slags biverkning av att få fötts in i en flock som består av udda personer men som besitter mycket kärlek?

Kommer jag någonsin få veta vad ÄKTA KÄRLEK är? Ska man pussa grodor eller ska man bara slänga sig på den fulaste paddan? Ska man leka svår och hal? varför ska man leka? räcker det inte bara att vara den man är? Är det inte det KÄRLEK handlar om, att älska varandra för de man är, med fel och brister?


Nej nu slutar jag för idag, utrensning pågår en annan dag!!!

Tack för mig!

Michaela "Cut Cut" Magnusson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0