Michaela: I rymden finns inga känslor

Har nyss kommit hem från bio med Sis och yngsta mostern Ann-Cha och vi såg ju " I rymden finns inga känslor ", det är en underbar film, helt galet kär i den, en riktig må bra film över en kaotiskt verklighet, ska så köpa den när dne kommer ut på film, har stor lust att låsa in mig i en biosalong, sitta där och kolla på filmen om och om igen, för den gör att jag mår bra =) Rekomenderar den varmt!



Och efter denna film inser jag att även jag kan falla för "lammkött" *asg*
Skulle lätt kunna gifta mig med Martin Wallström trots att han inte är av den "äldre generationen", och hur bra är inte Bill Skarsgård då? sjuuuukt bra! Cecilia Forss har verkligen gjort stort intryck på mig, KUNG film om ni frågar mig...

Nu är det måndagsmys med familjen min ;) det blir varma mackor, skratt, kortspel och massa prat!
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0