Michaela: Nackspärr i ryggen eller nåt sånt...

Vaknade igår att det kändes lite halvknepigt i ryggen eller mellan skulderbladen, tänkte att jag måste sovit i fel ställning, men körde på som vanligt och när jag sen hade varit på spinning och bodybalance blev jag först stel och kände inte så mycket men när jag sen började jobba natt var det som att en nackspärr utlöste sig i ryggen, det hugger liksom till vid vissa vridningar..AJ! körde med sömn och Thailands linement när jag kom hem imorse och nu när jag klivit upp är det lite bättre men inte bra =(

Är oerhört tacksam för fastighetsskötaren som äntligen kom och fixade stoppet i min diskho, det var ganska frustrerande när massa gammalt vatten som luktade typ spya kom upp ur diskhon och fick ha massa odiskad disk ståendes i duschen, sen kan "nattbesökaren" slippa höra min köksfläkt som senaste tiden låtit som en helikopter =)

Den 10/12 händer det, då ska Jag och Systra mi åka ner och uppleva IDOL finalen i globen, vi ska sitta på första parkett så det kommer bli grymt, sen ska vi sova en natt på hotell och bara få må gott tillsammans, nästan som en liten kärlekstrip =)

Miss You Älskade BROR Jimmy ALdrin <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0