Michaela - "All I Need Is You"

Fortsättningen på denna dag är ju helt otrolig, har alltid haft ett gott öga till Andreas Carlsson som många vet redan, men så har jag missat en otroligt bra låt med honom, " All I Need Is You ", idag hörde jag den och jag blev helt lost, förälskad, vilken skön röst han har och vilken bra låt... Jag är kär i låten! I am.....
Hur kan en karl vara så "perfekt" är för mig en gåta??



Nu ska snart dra iväg till Helex och möta upp bloggdrottningen Frida, vi ska svettas som tok, men vi kommer ju dundra sönder hela gymmet med vår positiva energi, lagomt bra tills vi ska på Rop-enhetens berömda möte, inget kan stoppa varken mig eller Frida, inte ens ett möte med Rop-enheten, idag kan till och med både Stålmannen och Hulken slå sig i väggen, idag är vi starkast, snygga som powerpuffpinglor men starkare än alla muskelbyggare som finns och alla superhjältar, styrkan sitter mellan öronen ;)

Jag
och Frida har sökt jobb till samma arbetsplats, i Härnösand, Älandsgårgen och Ugglan, fasta tjänster, så nu är det bara att hålla tummarna för att vi blir valda och får visa vilket bra jobb vi kan göra...

Nu blire kick som ass...

CU But Dont Wanna Be YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0