Frida: Wonderwoman!

Goddag!

I morse vaknade jag strax före 5 av att hela kroppen pulserade av energi! Helt underbart :-) Såna här dagar finns det inga bekymmer, inga motgångar, ingen trötthet och leendet går inte att sudda bort. I dag klarar jag av vad som helts. Det finns inget som kan stoppa mig. Jag kan allt faktiskt. Förutom slalom! Som Lotta på bråkmakargatan sa.

Det är dagar som denna som gör att jag till och med kan känna mig glad över de dåliga dagarna. Jag tänker att om jag inte hade alla dåliga dagar så skulle jag aldrig uppskatta just IDAG på samma sätt. Jag är så glad för allt jag har och allt jag kommer att få!

Så tack alla underbara människor som finns omkring mig. :)

Nu ska jag fortsätta min underbara dag med en billys panpizza och mysa lite med festmannen, innan det blir dags att åka till jobbet igen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0