Michaela: Bloggtorka

Vet egentligen inte varför jag drabbades av bloggtorka för har ju massor att skriva, men ibland tycks inte tankar och känslor vilja komma ut i form av ord i skrift men jag gör ett tappert försök då jag vanligtvis älskar att blogga om allt och inget på samma gång ..

Mycket senaste tiden har gått ut på att reda ut saker och ting med lägenheten, det har typ "regnat" in genom takfönstren, och tjafasa med Din bostad om sånt tar kraft då de är full av ursäkter till varför det aldrig händer någonting trots att de sitte rmed information på verkliga problem, än har de inte fixat allt de ska men förmodligen ska läckan vara fixad och målaren ska göra sitt nu i veckan...

Sen att få tid hos doktorn har ju varit nästan en omöjlighet, ska ringa nu om en tid, jaha då ringer de upp om en kvart, måste ta blodprover och se vad som är galet, tappar sjukt mycket hår, konstant trött och konstig huvudvärk mm.... okej huvudvärken blev ju självklart värre av att jag dundra in huvudet i snedtaket, fick en bula fram på skallen och tryck bakom ögonen, men just den värken har ju släppt tack och lov, obehagligt kan jag säga...

Bjuder på en bild på en osminkad Michaela och Mosters Älskling Ilska


Vill åka till Thailand nästa vinter, får se om det blir en möjlighet, det kostar ju litegrann men jag vägrar genomlida ännu en svensk vinter, tänker inte frysa sönder hela kroppen och ständigt vara bitter och på dåligt humör av kylan och den årstid som inte ger mig ett dugg...det enda jag kan säga om vintern är att snön kan se vacker ut, men jag vet 1000 minst lika vackra saker som inte alls får mig på dåligt humör utan som skänker glädje..jag uppriktigt avskyr vintern, jag ser inget försonande med den, får ångest bara vid tanken att jag ska få uppleva den nästa år igen och ÄN är det inte ens över...fy....



Jaha då måste jag prova ringa och beställa tid på onsdag igen, gick inte idag heller att få boka nån tid, jag hinner ju bli flintis innan jag får komma till doktorn...

Nej nu ska jag hoppa i kläderna, ska iväg på en simtur innan mitt älskade Zumbapass...

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: p

Låter som stress säger doktor pernilla ;) Hoppas det blir bättre! Puss

2011-02-22 @ 08:26:29
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Agneta Mattsson

Låter som en fin idé att kontakta läkare. Man kan bli stressad bara av att få tag på ngn. Be att dom kollar sköldkörteln. Jag vet det blir många råd och rön, men det är fort gjort för dom när du ändå är där. Kram och puss Agge

2011-02-23 @ 00:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0