Frida: Att bli arg i tid....

Godmorgon!

Jag sitter här och funderar på ilska och att bli arg. Det var länge sen jag vart arg nu känns det som. Jag antar att det inte är något man ska klaga på....är man inte arg så har man ju inget att klaga på....

Men! Jag tror att det är väldigt viktigt att man kan bli arg och ilsken....och att man vågar visa det. Människor som aldrig blir arga, vad tycker de egentligen om saker och ting här i livet? Tycker de att allt är frid och fröjd oavsett? Eller låter de sin ilska brinna av inne i huvudet och innanför läpparna? I så fall är det väldigt synd om dessa människor som aldrig lärt sig vilken drivkraft ilska kan vara. Om man kan släppa ut och hantera sin ilska på ett smart sätt så tror jag att man kan ställa många saker till rätta. Man kan få sagt vad man tycker och man kan visa var man står. Man kan ge svar på tal.....om man blir arg i tid.

Det är nog något som de allra flesta har varit med om någon gång. Någon säger eller gör något som man tycker är fel....men istället för att bli arg så blir man paff. Först efteråt när tiden för en dräpande motreplik är över så går det upp för en vilket guldläge man just missat. Det är lika frustrerande varje gång.

Därför lanserar jag nu en revolutionerande produkt. The Get back 2 right 3000! Denna enkla och smarta lilla produkt ger dig, med ett enkelt knapptryck, möjligheten att pausa tiden. Du kan då i lugn och ro hinna bli arg och finna dina ord. Aldrig mer behöver du stå mållös! Så tveka inte. Ring och beställ Get back 2 right 3000 nu! Om du beställer inom 20 minuter så skickar vi även med en praktisk fodral så att du lätt kan ta med din Back 2 right 3000 i handväskan eller i jackfickan. Unna dig själv lyxen av att alltid ha svar på tal till det förmånliga priset av 1999 kr eller endast 99 kr i månaden.



Call 070-neverwrong now and get Back to right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0