Frida: Det nya året invigdes med en totalrensning.

Go gokväll!

Min nyårsafton blev inte alls som jag hade tänkt det. Jag var totalt inställd på en trevlig kväll med god mat, öl, trevligt umgänge och fyrverkerier. Men det sket sig totalt....bokstavligen. Jag åkte på magsjuka innan festen hade hunnit börja. Men med lite tur i oturen så vart jag sjuk innan det blivit omöjligt att få tag på en taxi. Jag trodde inte att jag någonsin skulle tycka att det var billigt med 450 spänn för en taxiresa. Men jag kan lova att jag hade batalat 1000 bara jag fick komma hem. Fy faaan va dåligt jag mådde. Lagom till tolvslaget låg jag utmattad i sängen med värk i knäna efter att ha suttit på huk med huvudet i toaletten.

Ut med det gamla skulle man kunna säga.....

Som tur är så går magsjuka över fort, så nu mår jag betydligt bättre efter att ha sovit större delen av helgen. Nu hoppas jag att jag har varit sjuk så att det räcker för i år. Nu ska jag bara hålla mig hemma några dagar för att skona mina medmänniskor. Sen blir det nya tag...jag får fira en annan dag. Jag har i alla fall skumpan kvar.




God fortsättning.


Kommentarer
Postat av: pernilla

JAA vi ska fira på lördag gumman :) Hoppas dom ringer från det där modell grejset oxå.. PUSSKRAM

2011-01-02 @ 18:36:25
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: pernilla

JAA vi ska fira på lördag gumman :) Hoppas dom ringer från det där modell grejset oxå.. PUSSKRAM

2011-01-02 @ 18:36:50
URL: http://pumzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0