Tittut!!

Hallå!

Nu var det länge sen jag skrev nått här. Men det är ju så att jag har både ett jobb och ett liv oxå.

Men detta har hänt:

Våran mastodont-altan på hela 40 kvadrat (skryt skryt) är näst intill färdig och både möbler och grill är beställda. :-D
Fredrik har varit super duktig och skruvat massor av trall. I går kväll frågade han mig hur länge han kunde leva på det? haha....jag antar att jag har varit ganska så tjatig och gnällt på att han aldrig hjälper till att hålla rent här hemma. Men tro mig! Det var befogat. Tänk om karlar kunde tänka så långt att de förstod att de med handling kan få slut på att evigt tjat :-P  Nog om det.

Vi har hunnit med en liten semester till Cypern oxå. Riktigt trevligt. Vädret var perfekt och drinkarna starka och gratis. Synd bara att brännan hinner lägga sig innan man kliver av planet på Arlanda igen.

Snart börjar mitt sommarschema. Det är något som jag har sett fram emot ända sen jul. Det ska bli så skönt att kunna planera in lite skoj i sommar utan att känna att man borde jobba. Dessutom var schemat jag fick som en våt dröm för alla stackars vikarier. Jag kommer att vara ledig både midsommarhelgen och gatufesthelgen....och en massa fler helger. Vilken sommar det kommer att bli! :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0