Frida: Har tråkigt...

Hur många gånger har du varit kär?

Det är inte lätt att svara på.....var jag kär innan jag förstod vad kärlek innebär? Eller var jag bara kär i kärleken?

Favoritgodis:

Choklad, gärna mörk tillsammans med marsipan.

Coolaste stad du har besökt:

Jag har nog inte varit i någon cool stad.

Action eller skräck?

Skräck helt klart! Ju läskigare desto bättre.

Ville bli när du var liten:

När jag var riktigt liten så fick jag följa med pappa på ett slakteri. En av slaktarna stod och stoppade korv så jag tyckte att vara slaktare skulle vara kul. Jag förstod nog inte vad det innebar, för jag var den som skrek rätt ut när morfar satte en högaffel i ryggen på en sork när han eldade gräs.

Vad är det roligaste du vet?

Att gå på fest med trevliga människor.


Vad gillar du mest med dig själv?

Att jag är rapp i käften och smart!

När fick du din första kyss?

Kan jag ha gått i 7:an kanske. Det var mer spännande än behagligt.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet?

Mig själv antar jag. Jag var den som ständigt ifrågasatte lärarnas metoder att lära ut och käftade med gympaläraren om hur han dödade min lust att röra på mig överhuvudtaget. Lika tjurig nu som då.

Dagens tråkigaste händelse:

I dag har det varit en sån händelselös dag att ingen händelse sticker ut...varken tråkig eller rolig.

Dagens humör:

Rätt så hyffsat humör.

Vilka tv-program följer du?

Det här med att följa tv-program är inte min grej. Jag brukar försöka se Arkiv X när jag jobbar natt.

Har du något motto?

Gör som jag säger så blir allt bra?? Nä, jag vet inte motton är så tråkiga.

Hemlig hobby?

Hmm....förr brukade jag sminka mig till monster, spöken eller kille och knäppa kort på mig själv. Nä, jag är nog inte riktigt riktig...

Vad ångrar du?

Kan inte komma på nått så här på rak arm.

Vad önskar du?

Att det ska bli vår.

Vad klarar du inte dig utan?

Väldigt många saker skulle jag tro.

Vad gör du helst en vardag?

Något man vanligtvis inte gör på en vardag.

Vad har du mest av i din garderob?

För små jeans kanske....

bläää...vilka tråkiga frågor. Jag lägger ner.

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0