Lättja och frosseri!

Hej!

De senaste veckorna har jag varit riktigt usel...iaf när det gäller träning. Jag har helt tappat intresset. Jag som var så duktig och det gick ju så himla bra ett tag. Nu tänker jag bara på mat hela tiden. Jag tror att det var rätt korkat av mig att försöka skippa alla efterrätter. Det är nog förbudet som gjort mig helt hjärntvättad.

Nu tycker jag på nått sätt att det känns lite förbjudet och syndigt att strunta i träningen och bara äta en massa gott. Va busig jag är, haha. Behöver jag säga att livet känns rätt så trist och enformigt nu för tiden. Inte nog med att jag jobbar natt och sover bort hela dagarna så är jag ensam hemma varannan vecka.....det är sååå tråkigt. Har man tråkigt så kan man lika gärna öppna kylen och se om det händer något roligt där inne.

Ta dig i kragen kvinna!!!

Det går snabbt att tappa flåset och bli seg. Sen är det ju en fördel om jag rör på mig så att jag kan forsätta att synda som jag gör. För det vore ju verkligen synd om jag skulle behöva sluta med nått som jag älskar så mycket.

Så här är min nya strategi:

Ät hur mycket du vill av allt som är gott och onytting, men se för fan till och rör på dig lite då och då!

Det går att få det bästa av två världar, det är jag övertygad om! Så nu drar jag och tränar!!

Kommentarer
Postat av: Skurkmor

Du är klok du min dotter :)

2011-03-03 @ 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0