Michaela: Kom ihåg vem som älskat dig, genom lycka sorg och smärta...

" Jag har beslutat mej, jag har ställt in mej på
Jag har bestämt mej för att älska dej

Och kom ihåg vem som har älskat dej
Genom lycka, sorg och smärta
Nånstans långt härinne klappar, ett troget hjärta

Du vet att aldrig, aldrig, aldrig
Kommer ett ögonblick igen
Nej aldrig, aldrig aldrig, som dom var just då, min vän
Men upp med hakan, sorgsen, vi lever än

På nåt sätt ska jag alltid älska dej
Genom lycka, sorg och smärta
Och nånstans långt härinne klappar, ett troget hjärta "




Har legat sjuk i över en vecka så det känns skönt att vara tillbaka till en mer dräglig vardag, tränade för första gången på över en vecka sen jag blev sjuk, gick kanonbra, svettades som en gnu men var ju taggad till tusen och körde maximalt båda passen, blev IW och Zumba... dock kände jag hur måendet började svaja strax innan första passet, stod och fixade på inställningarna inne på IW så plötsligt slängdes jag ner i ett svart hål, händerna började darra och tårarna började komma, jag tog djupa andetag och sa till mig själv lite med Alfons Åberg stuk..."Stick du stygga ångest för du finns ju inte!" nja kanske inte riktigt så, utan mer på KBT sätt, "-jaha då kommer ångesten då, välkommen, jag kan inte få bort dig men du ska inte ta kontrollen över mig, nu ska här tränas hårt!" och efter en stund med djup fokusering på träningen och musiken började det släppa, på Zumban var det bara fri som en fågel som gällde....

Ekonomiskt har jag lite och ta igen efter sjukdom så fick in en del pass denna vecka så jag kommer upp i 120h nu i mars, inte illa alls med tanke på att jag varit sjuk i över en vecka...

Nu ska jag se om det blir en film med Vedins...

Tack och hej!




Kommentarer
Postat av: Lottis

Hej gumman!

Du är så otroligt duktig som kämpar på med arbete och träning.Ja ibland "knackar" ångest på när man minst anar det,men du använder rätt teknik!

Jag älskar dig!

Puss o kram moster Lottis

2011-03-21 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0