Några saker jag inte tycker om:

Om exakt en halvtimme ska jag sätta mig i bilen och åka till jobbet. Det känns så där, jag känner något som skulle kunna varja början på ett migränanfall....därför är jag lite små grinig och verkar bara kunna tänka på saker som jag inte tycker om eller saker som irriterar mig. Om jag skriver upp alla saker så kanske jag kan tänka på nått annat sen.

Först och främst så tycker jag inte om orättvisor. Det är nått som kan göra mig fullständigt galen av ilska. Ni som känner mig vet hur det kan låta. :-P

Jag tycker inte om trångsynta och principfasta människor som är beroende av rutiner. Aahhh!! Såna människor kan verkligen gå mig på nerverna. Dom är rädda för förnyelse och har svårt att ta vettiga beslut. Resultatet såna människors tänkande är bakåtsträvande och krångligt. Jag hatar krångel bara för sakens skull.

Jag kan inte tänka mig att det finns så många riktigt gammla människor som läser min blogg....men om e gjorde det så skulle som nog bli förbannade nu. Jag tycker inte om gammla människor i trafiken. Att köra sakta betyder inte att man kör säkert. Man behöver vara uppmärksam på det som händer runt om hela bilen, inte bara 3 meter framför bilen.

Något som jag hatar. Att hata är ett stakt ord. MEN jag hatar verkligen hur de flesta politikerna i det här landet beter sig. Dra nått gammalt över er säger jag bara.

Nu ska jag åka till jobbet och tänka på vad jag gillar istället.

BYE :-D




Kommentarer
Postat av: Skurkmor

Hahahaaaa, du e störtskön...bra tänkt att fokusera på det som du gillar istället :)

2011-03-03 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0