Michaela: Stora planer, Stora beslut men lite kraft....

Vill så mycket men just nu räcker jag inte till, jag tar en dag i taget samtidigt som jag planerar för framtiden, för att det ska bli så bra som möjligt, det kommer bli bra!!!! En sak i taget, ett steg framåt hela tiden så ska jag allt kunna balansera på linan, inte titta ner utan framåt, inte bakåt men uppåt och sen åter igen framåt....

Träffade två kära vänner igår, Mor och dotter Mattsson, glad i hjärtat och tokmycket skratt och även allvar.. jag kan säga så här att MacPearl kommer klinga LÄNGE i mitt huvud och kommer få mig att skratta om och om igen.. något som fått mig fundera lite är ju om det är min hörsel det är fel på eller min hjärna som omvänder ord som andra säger till nåt helt annat? jag vet inte riktigt var felet ligger men ganska ofta blir det hur kul som helst så jag kanske ska vara tacksam för det "felet" och hoppas på andras förståelse :D

Köpte den där duken jag har tittat på om och om igen, blev bara kär i den och har inte kunnat släppa den..nu är den MIN :P

Har varit grym osocial idag så tog tag i städningen här hemma som jag inte skött exemplariskt sista tiden, dock har det sina skäl, kan kännas som en kamp värre än den i Star Wars, där Palpatine är hemmets smuts och jag med mina städhjälpmedel är hela rebellalliansen, blir lite lättare att vinna om man använder sin sjuka humor och fantasi :D

Här blixtrar det och dundrar, regnet öser ner, vilket väder liksom, dock är det spel och mysfilmsväder, så man ska inte bli deppig för sånt väder, utan se möjligheterna i att det är just detta väder...

Blir sängläge tidigt idag eftersom jag ska köra spinning 06:45 imorgon, så om jag ska kunna prestera nåt måste jag sova också, så tack och hej för idag, återkommer imorgon!

Sov så gott!

Kram Micha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0