Michaela: Only God can judge me...

Jag får börja om, kommer krävas blod, svett och tårar, men jag måste göra om och göra rätt, grunden måste byggas om, göras starkare, min entusiasm och uppriktiga kärlek till detta fantastiska var och är riktig, men det är så mycket som krävs men man klarar det om man gör det viktigaste, vilket jag någonstans tappade bort på vägen, jag vet inte riktigt var och hur det kunde bli så fel när jag ville så rätt men det är inte där jag ska lägga min fokus, utan på hur jag ska ta mig dit som det var tänkt från början...

Gör om och gör rätt.. det handlar inte om nån prestige.. ingen stolthet.. ja visst kan man se det som ett stort misslyckande men jag känner nu att det spelar ingen roll.. mitt eget sårade ego får ingen plats för att jag inte klarar det själv,  en känsla av att jag inte älskade tillräckligt, känslan av att jag har ingen rätt att vara här där alla älskar så mycket mer, just dessa känslor drog mig bara längre och längre bort men jag ville bara närmre...

Jag vill bara tillbaka till punkten då jag insåg att detta var Sanningen och när mitt liv plötsligt fick en mening, det fanns en framtid inom räckhåll, en kärlek som jag alltid letat efter fanns plötsligt där,en kärlek starkare än allt, där fanns EN person som kom att betyda allt och fortfarande gör...

Det får bli hur jobbigt det vill, det får krävas allt av mig och mer där till...jag vill bara tillbaka... jag vill bara närmre...jag vill bli starkare...det är detta jag vill leva för......

(Matt.22:37)

Bjuder på texten från en riktigt vacker låt med Cookies´n beans "What if"

When time goes by in a disarray
Thoughts collide every step of the way
It's hard to stand your ground again
When you feel you're being betrayed

You need someone that can point the way
To lead you past all the shades of grey
To show you where you need to be
The means to save the day

Ohh-oh, I don't know how it feels to always wanna run
And I don't know what it means to be dying just to live

refrain:
What if you were left with a stone cold heart?
And you were all alone and just falling apart?
Would you rise again? Would you rise again?
What if hope was lost for one hundred days?
And you feel that life was just slipping away?
Would you rise again? Would you rise again?
What if?

When dreams are made of the simple stuff
The right to choose and say enough
When all you want is life again
It's hard to be that tough, oh

I don't know how it feels to always wanna run
And I don't know what it means to be dying just to live

refrain

What if you were left with a stone cold heart?
And you were all alone and just falling apart?
Would you rise again? Would you rise again?
What if hope was lost for one hundred days?
And you feel that life was just slipping away?
Would you rise again? Would you rise again?
What if? What if?


Ta vara på denna dag, du vet inget om imorgon så gör det bästa du kan av denna dag!

Kram Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0